LITT EGENPLEIE

Reklame | Swiss Clinic

God søndag til dere! Har dere hatt en fin en? Jeg hadde en lang, rolig start på dagen, før jeg dro på trening og hadde en god økt der. Så var det tilbake til sofaen i ett par timer før vi dro i familieselskap. Vi kom nettopp hjem, og nå venter jeg egentlig bare på at Heimebane skal begynne. Har dere sett den serien? Hvis ikke, se den! Den er fantastisk, til tross for noen mindre fine dialekter (Ja, jeg snakker om sunnmørsdialekt, som er dialekten jeg har, men den er ikke fin). Alt i alt en veldig bra søndag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette produktet dukket opp i postkassen for noen dager siden, så nå har huden min fått skikkelig pleie hver kveld. Det er altså en dermaroller fra Swiss Clinic, og den består av massevis av mikronåler som stimulerer hudens egen kollagenproduksjon og reproduksjon av hudceller. Jeg har ikke testet den ut lenge nok til å se resultater, men huden min føles så god ut etterpå, og jeg kjenner at den gjør noe med blodsirkulasjonen. Får rett og slett en liten følelse av å ha vært hos hudpleie etter jeg har brukt den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rabattkode: Få 20% rabatt på Swiss Clinic med koden SWISSCLINICJNY ♥

5 kommentarer
    1. Ser genialt ut, Malin! Det å få i gang blodsirkulasjonen påstår dei skal hjelpe mot rynker! Vi må få høyre vidare korleis resultatet blir! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg