FEM TING SOM IRRITERER MEG

Jeg har nettopp kommet hjem fra trening, og planene for dagen er egentlig ikke kjempespennende, men leiligheten må vaskes og jeg må innom apoteket. Jeg har fått et lite sår oppi ganen som er svært irriterende og som gjør at jeg ikke klarer å tygge på den siden, så jeg må finne noe som kan hjelpe på det. Så vet dere det altså, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette innlegget skulle egentlig komme for hele TO dager siden, men så vet jeg ikke hvor tiden ble av. Jeg prøver å ha for det meste positive innlegg her inne, men syns sånne innlegg er gøy å lese på andre blogger, så her har dere fem ting som irriterer meg. 

  • Folk som ikke rydder opp etter seg på trening. Jeg har ikke ord for hvor mange ganger jeg har måttet løfte av flere hundre kilo i vektplater, fordi det er idioter som ikke gidder å rydde opp etter seg. Det er faktisk svært sjeldent jeg ikke må rydde opp etter noen når jeg skal ta beinpress for eksempel, og der går energi jeg helst skulle brukt i selve treningen min.
  • Når jeg spør kunder om de vil ha en pose, og de kommer med en spydig kommentar tilbake. Det er flere ganger kunder har svart ting som “Hva ellers skal jeg ha varene i da?”, og jeg skjønner det at det føles dumt ut at vi spør om du vil ha en pose når du har kjøpt masse greier, men med tanke på at det koster penger for poser, er vi faktisk pliktig til å spørre. Det er ikke verre enn å bare svare et enkelt ja eller nei. 
  • Folk som kommenterer bildene mine på språk som ikke er norsk eller engelsk. Dette er bare småirriterende, men likevel, jeg får veldig ofte kommentarer fra folk som kommenterer på sitt eget språk, og det er veldig ofte tysk eller lignende. Det står på profilen min at jeg er fra Norge, og jeg skjønner ikke helt problemet med å kommentere på engelsk om du først skal kommentere. Jeg forstår da altså ikke hva de skriver til meg, men nå har jeg begynt å svare på norsk, hehe. 
  • Når folk stopper opp og prater MIDT i veien. Dette skjer jo spesielt ofte på kjøpesenter på lørdager, for da møter man gjerne på kjentfolk, men er det virkelig nødvendig å stoppe opp MIDT i veien om dere skal stå der og prate? 
  • Kommentarfelt på Facebook. Trenger jeg egentlig si noe mer her? 
     

– Er dere enig i noen av punktene? 

9 kommentarer
    1. Veldig bra innlegg, Malin! Det med spørsmål om plastnett. – Då eg var i Haag kjøpte eg meg eit par sko. Den kjekke ekspeditrisen spurte om eg ville ha plastnett, og eg svarte sjølvsagt ja med eit smil Tenkte berre at skal eg gå rundt å bære på eit par sko? Eg hadde gitt beskjed om at eg ikkje ønska skoeska. Eg måtte sjølvsagt betale for plastnettet, men det syntes eg var heilt ok!

    2. Jeg er enig med deg. De to første og det siste synes jeg er spesielt irriterende! Kommentarfelt både på Facebook og generelt under artikler etc. får frem så mye grums at jeg mange ganger blir skremt over holdningene til folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg