TRE ÅR SENERE….

… skal jeg tilbake til byen som var mitt hjem for ni måneder ♥ Vi har booket årets sommerferie, og det kribler i magen av tanken på at jeg skal tilbake til New York. Selv om jeg ikke helt likte å bo i byen (standarden på boliger er jo SÅ mye lavere (og dyrere) enn i Norge), er det ingen tvil om at byen er helt fantastisk. Så det betyr veldig mye for meg at jeg endelig får vise Matias byen, det var jo faktisk der jeg bodde da vi ble sammen. Vi skal være der med svigers også, så jeg kommer naturligvis til å være guide, hehe. Det jeg gleder meg mest til er alle spisestedene jeg har savnet! Mat er jo livet. Vi blir der i én uke, og det blir “eneste” sommerferien i år, siden vi sprenger budsjettet vårt på denne turen, haha. Jeg har forresten tenkt lenge at jeg må lage en New York-guide, er det stemning for det? Det kan forsåvidt hende at det blir etter sommeren, så har jeg litt oppdaterte bilder derfra! 

– Har dere planlagt sommerferie enda? 

4 kommentarer
    1. Flotte bilde og gode minne for deg dette, Malin! Kjekt at du får oppleve byen i sommer! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg