AMSTERDAM

Home sweet home ♥ Vi kom hjem i dag, og det var jo godt det også. Nå har jeg endelig landet i sofaen, etter å ha pakket ut, handlet mat, og dusjet av meg flyturen. Jeg blir så sliten av å fly, så jeg kjenner iallefall at jeg skal legge meg tidlig i dag. Det er alltid så godt å komme hjem til egen seng, og jeg gleder meg til å dra på trening i morgen tidlig også! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi var som sagt i Amsterdam på lørdag, og DET VAR. SÅ. KALDT! Vi var jo forberedt, så jeg hadde på meg ullsokker, ullsinglet, og var som dere ser ovenfor ganske godt pakket inn. Det var likevel ikke nok da, for den vinden var bitende kald, og vi gikk egentlig bare og hakket tenner hele dagen. Men det var jo uansett kjekt å være tilbake og se litt mer av byen, og vi gikk rundt og kikket i butikker, spiste en god lunsj (og ikke minst CHURROS♥), møtte kjentfolk, og benyttet oss av enhver mulighet til å komme litt inn i varmen. Jeg holder forsåvidt fortsatt på det at jeg liker Haag bedre da, hehe. 

Håper dere har hatt en fin start på uken ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg