B-DAY

Hei dere, og god søndag! Har dere en fin en? Det har jeg, jeg har nemlig bursdag i dag! Startet dagen med en god frokost, før Matias og jeg tok turen til byen i håp om litt shopping. Det viste seg å være lettere sagt enn gjort å bruke bursdagspengene mine, så det ble ikke mer enn ett par plagg. Menmen! Snart drar vi i retning stranden, der skal vi spise middag. Jeg syns det er fint å være her på bursdagen min, sammen med kjæreste og familie, uten å gjøre altfor mye ut av dagen. Jeg blir jo feiret, men jeg er ikke interessert lenger i å ha noe stor feiring med masse oppmerksomhet på meg. Vet ikke hvorfor det har endret seg, men sånn er det jo bare. 

I morgen drar vi hjemover, og det har jeg som alltid blandede følelser til, men det er jo alltid litt godt å komme hjem til leilighet og rutiner. 

– Hva gjør dere i dag?

18 kommentarer

Siste innlegg