TOUCHDOWN HAAG

Hei fra Haag! Åh, hvor skal jeg starte? Føles egentlig ut som jeg har vært her en evighet allerede, men så er det bare én dag. Vi hadde en kort og grei flytur hit i går, det er jo så greit at det går direktefly fra Ålesund og at det er en såpass kort reise. Det var iallefall veldig fint å få se familien min igjen, to måneder er litt for lenge. Stella har allerede begynt å blande endel engelske ord inn i norsktalen, og det er så gøy å høre. Matias er også med hit denne gangen, og det er kjempekoselig å få vise han byen også. Vi har fått utforsket litt i dag da, men det må faktisk få sitt eget innlegg, for denne dagen har egentlig vært ganske katastrofe, haha uff. Jeg skal fortelle i morgen! 

I morgen skal vi ta turen inn til Amsterdam, og det gleder jeg meg veldig til! Forhåpentligvis våkner jeg ikke opp syk denne gangen, som jeg gjorde sist vi dro til Amsterdam, så kan jeg nyte turen litt mer denne gangen. Det blir forsåvidt typ 20 grader kaldere enn det var der forrige helg, men vi får bare kle på oss! Mot kvelden kommer mormor og morfar også hit, det blir så kjekt! 

God helg, fine dere! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg