TRAVEL DAY

Hei dere! I går glemte jeg å blogge? Dagen gikk rett og slett i ett, og da kvelden kom tenkte jeg ikke over det. Jeg dro tidlig på trening før jobb, og etter jobb var det bare å spise middag og komme seg ut og gå en tur. På kvelden var jeg så sliten at jeg bare lå på sofaen og så på TV. Hittil i dag har jeg fullført ukens siste treningsøkt, dusjet, påført selvbruning, og nå er jeg i gang med pakkingen. Vi drar i dag! Endelig får jeg se familien min igjen etter nøyaktig to måneder ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så jeg prøver å planlegge antrekk, men det er jo som vanlig ikke lett, spesielt når jeg egentlig hadde forberedt meg på vår siden det var 15 grader der forrige helg, men denne helgen skal det selvfølgelig være minusgrader. Men jeg pakker med ullsinglet og ullkåpe, så skal jeg nok klare meg! Da slipper jeg å pakke meg inn med 50 lag iallefall. Vel, jeg får fortsette pakkingen! Vi snakkes fra Haag ♥

– Hva gjør dere i dag? 

6 kommentarer

Siste innlegg