HVOR BLIR DET AV VIDEOENE?

Som dere kanskje har fått med dere har det ikke kommet noe video de siste to ukene, til tross for at jeg i min forrige video sa “ses neste uke”. Det er egentlig bare én enkel grunn til det, og det er at jeg ikke har hatt noen idé om hvilke videoer jeg kan lage. Etter å ha lagt ut videoer nesten hver uke i flere måneder går jo man selvfølgelig tom for idéer etter hvert, og da er det jo ikke vits i å legge ut. Videoene jeg liker best å lage er vlogger, men det har ikke skjedd SÅ mye spennende at jeg har hatt noe å vlogge om heller. I tillegg får jeg egentlig veldig lite tilbakemelding på videoene mine, så da ser jeg ikke noe vits i å komme med videoer hver uke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men jeg har planer om å vlogge i Nederland i helgen, så da blir det video etter det! Jeg skal prøve på nok materiale til iallefall to vlogger ♥ Tror dere det blir bra eller? Så da vet dere hvertfall hvorfor det ikke har kommet videoer den siste tiden, og som jeg har sagt før: om dere har ønsker til video er det bare å komme med det, det setter jeg veldig stor pris på! 

5 kommentarer

Siste innlegg