TODAY’S LUNCH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens digge lunsj! Ikke noe veldig spesielt altså, men det er SÅ godt! Avokado toast med posjert egg på toppen, med litt salt og pepper. Jeg ble veldig mett også, og er fortsatt det, noe som er litt krise akkurat nå siden jeg snart skal på jobb. Jeg pleier alltid å spise noe rett før jeg skal på jobb siden det blir flere timer til jeg får spist igjen, men nå klarer jeg faktisk ikke det. Jeg får vel heller ta med noe jeg kan knase litt på innimellom på jobb om jeg har tid, for jeg vet at jeg på et eller annet tidspunkt der kommer til å bli kjempesulten. 

Jeg skjønner ikke helt hvor dagen har blitt av hittil, jeg har vært på trening og styrt litt her hjemme, og plutselig var det så sent. Enkelte dager går bare tiden veldig fort! Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg (like vanskelig HVER gang), og så komme meg avgårde. Håper dere har en fin dag ♥

5 kommentarer
    1. Hege Kristin: Ã?h, det er sÃ¥ godt!! Det kan ta litt tid Ã¥ venne seg til konsistensen da, men hvis du starter med feks guacamole sÃ¥ er det lettere Ã¥ venne seg til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg