50 QUICK QUESTIONS

Kopierer denne fra Kristin Gjelsvik – her er 50 kjappe spørsmål og svar!

1. Hvor var du for 3 timer siden?
Da hadde jeg nettopp stått opp, og satt i sofaen og spiste frokost.

2. Hvem er du forelsket i?
Kjæresten min, Matias ♥

3. Har du noen gang spist en fargestift?
Jeg gjorde det kanskje da jeg var liten?

4. Finnes det noe rosa innen en radius på 5 meter rundt deg?
Yes, vi har to puter i sofaen som er lyserosa. 

5. Når dro du sist gang på kjøpesenteret?
Forrige onsdag, først på jobb, og på kvelden da jeg skulle ut og spise på jobben.

6. Har du på deg sokker akkurat nå?
Jepp, ullsokker siden vi nettopp har vært ute og gått tur.

7. Har du en bil verdt over 2000 dollar?
Jeg vil kanskje si den er verdt rundt noe sånt? Ikke mer iallefall, hehe. 

8. Når var sist gang du kjørte ut av byen?
Vet ikke om det telles siden jeg ikke var så langt unna, men da jeg var på skitur på torsdag måtte jeg litt utenfor byen.

9. Har du vært på kino i løpet av de siste 5 årene?
Definitivt. Sist for 2-3 uker siden, kino er jo så gøy! Skulle gjerne vært flere ganger de siste ukene siden det har vært så mange filmer jeg har hatt lyst å se, men det har rett og slett ikke blitt prioritert.

10. Er du heit?
Ble ganske varm da jeg kom inn etter gåturen i kulden. 

11. Hva var det siste du drakk?
Ikke noe mer spennende enn et glass vann, hehe.

12. Hva har du på deg akkurat nå?
Ull overalt! 

13. Vasker du bilen din eller lar du bilvaskeren gjøre det?
Vel, ingen av delene? Jeg er altfor dårlig til å vaske bilen min, og har som regel gått for vaskemaskina på bensinstasjonen om jeg har gjort det før. Jeg vaska den selv, med hjelp fra kjæresten min, for noen måneder siden da.

14. Siste maten du spiste?
To skiver med ost til (sen) frokost, og litt potetgull. 

15. Hvor var du sist uke på denne tid?
Akkurat samme plass som jeg er nå – i sofaen. Er som regel der jeg holder meg på søndager, hehe. 

16. Har du kjøpt noen klesplagg den siste uken?
Nei, det er ikke en prioritet for tiden. Jeg har jo egentlig mer enn nok!

17. Når var siste gang du løp?
På tredemølla på fredag. Det gjorde vondt.

18. Hva er det siste sportsarrangementet du så på?
Crossfit Open i går! Disse fem ukene dreier seg omtrent kun om det for kjæresten min, og da må jeg være der og støtte og heie selvfølgelig. Jeg syns jo selv det er veldig gøy å se på, det er liksom noe med det å se andre svette og slite, haha. 

19. Hva er favorittdyret ditt?
Definitivt hund ♥

20. Din drømmeferie?
Where to start? Jeg skrev jo et innlegg om dette for en liten stund siden, men akkurat nå hadde ikke en rolig ferie på Bora Bora eller Maldivene vært feil.

21. Den siste personen du var på besøk hos?
Hos en kompis i går kveld på bursdagsfeiring. 

22. Den verste skaden du noen gang har hatt?
Jeg har faktisk vært veldig lite skadet i løpet av livet mitt, så jeg kan ikke fortelle om noen ille skade. Så det “verste” er kanskje da jeg på barneskolen hadde en unge på ryggen og jeg snublet og falt med ansiktet først. Da fikk jeg et stygt sår på nesen og en veldig hoven leppe, men jeg brakk ingenting og såret forsvant selvfølgelig etter hvert. Så ja, jeg har altså ikke hadde noen ille skader, haha. 

23. Har du vært forelsket noen gang?
Jepp!

24. Savner du noen akkurat nå?
Ja, familien min som bor i Nederland.

25. Siste filmen du så?
Good Luck Chuck på TV på fredagskvelden, haha. Jeg hadde ingenting annet å se på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

26. Hva er ditt hemmelige våpen for å lokke til deg det motsatte kjønn?
Jeg har aldri hatt noe hemmelig våpen, kjedelig som jeg er.

27. Hva er dine planer for i kveld?
Slappe helt av og lade opp til en ny uke. 

28. Hvem er den siste personen du sendte en melding til på Facebook?
Venninnen min, Silje, i går kveld. 

29. Neste tur du skal på?
Nederland, om under to uker ♥

30. Noen gang vært på leir?
Ja, jeg var noen dager på en type sommerleir da jeg var yngre.

31. Er du skoleflink?
Det vil jeg faktisk si jeg er! Jeg har bra snitt fra videregående, og har alltid vært opptatt av å gjøre det bra på skolen.

32. Hva vil du vite om fremtiden?
Hadde jeg hatt muligheten til det ville jeg ikke visst for mye, for det tror jeg kan ødelegge, men det hadde kanskje vært gøy å vite hvor mange barn jeg får.

33. Har du på deg parfyme akkurat nå?
Nei.

34. Skal du til doktoren i nærmeste fremtid?
Det har jeg ingen planer om nei.

35. Hvor er din bestevenn?​
Jeg er heldig og føler jeg har flere, noen her og noen som studerer i andre byer.

36. Hvordan har din bestevenn det?
Jeg tror de har det greit.

37. Er du brun?
Jeg tok selvbruning på fredag så jeg føler meg ikke kjempeblek nå iallefall. 

38. Hva hører du på akkurat nå?
Jane the Virgin på tv-en. En av mine favorittserier!

39. Samler du på noe?
Nei.

40. Hvem er den største sladrehanken du kjenner?
Det vet jeg ikke, jeg liker å tro vi ble ferdig med sånt for mange år siden. 

41. Når var sist gang du ble stoppet av politiet?
Kun noen uker etter jeg fikk lappen faktisk (for snart fem år siden), da jeg ble stoppet for tilfeldig promillekontroll. Det gikk selvfølgelig helt fint.

42. Har du noen gang drukket brus fra et sugerør?
Er det noen som ikke har gjort det?

43. Hva står det i den siste tekstmeldingen du fikk?
“Jaja 😅😘”

44. Liker du sterk mat?
Nei.

45. Når var sist gang du dusjet?
Fredagskveld/natt til lørdag. 

46. Er du nødt å vaske klær?
Ja, det er ikke akkurat noen måte å unngå det på. 

47. Hva er din familiebakgrunn?
Jeg har familie fra Ørsta og Volda, men kunne tenkt meg å vite mer om hvilke land jeg slekter fra, som man kan finne ut fra slike DNA-prøver.

48. Er du noen sin bestevenn?
Det håper jeg da, hehe. 

49. Er du rik?
Definitivt ikke rik på penger, men mer på kjærlighet (klisjé nok).

50. Hva gjorde du ved midnatt i går kveld?
Da var jeg i bursdagsfeiring hos en kompis. 

Svar gjerne på noen av disse dere også!

5 kommentarer

Siste innlegg