NÅR TIDEN GÅR FOR FORT

Hei dere! Jeg har ikke helt kontroll på dagene for tiden, og heller ikke på når jeg har blogget, så jeg beklager at det er litt av og på her, hehe. Tiden går altså altfor fort, så jeg sliter litt med å henge med, men jeg ser det var bare i går jeg ikke blogget, så det var jo ikke så altfor ille. I går og i dag har jeg egentlig bare vært på trening og jobb, og etterpå skal jeg ut og spise med jobben. Nå har jeg fri i en uke da, så da blir det mer blogging. Det er vanskelig på denne tiden da, det er heldigvis lengre dager, men HERREGUD så kaldt det er ute! Det er forsåvidt mange steder i landet som har det mye kaldere, men jeg syns dette er mer enn nok altså. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg bare slappe av, og prøve å ikke sovne, før det blir middag ute! Håper dere har en fin dag ♥

12 kommentarer
    1. Hei. Jeg har noen spørsmål angående USA oppholdet ditt. Var du god i engelsk før du dro og var det utfordrende å ha hele studiet på engelsk?
      Jeg vurderer sterkt å dra, men det er likevel noe som holder meg tilbake.
      Dro du med noen andre du kjenner eller dro du alene?

    2. marie: Hei! Jeg snakket ganske bra engelsk fra før av, og hadde ingen utfordringer med studiet på engelsk heller. Tror ikke det er noe du bør se på som en stor hindring uansett da, engelsken blir ganske raskt forbedret når du bor i et engelsktalende land. Jeg hadde kommet i kontakt med noen på forhånd som også skulle studere der, så vi møttes en gang før vi dro, og fløy dit sammen. Anbefaler deg virkelig å gjøre det, du vokser så mye på det året!

    3. Hei. Tusen takk for svar! Hvordan fant du et sted å bo? Jeg har vært i kontakt med det byrået du søkte gjennom, og de sier at jeg selv må finne et sted å bo. Jeg synes å huske at du fikk hjelp til dette?
      Har du eventuelt noen tips til hvor man burde bo? Jeg synes det er vanskelig å skulle finne et sted å bo på egenhånd.

    4. Marie: Hei igjen! Det kan hende de har endret det da, for det var de som ordnet til oss første semesteret. Et tips er Ã¥ bli medlem i Facebook-gruppen «Ung i New York» (du kan sikkert bare søke den opp pÃ¥ Facebook), det var der vi fant bolig til det neste semesteret! Der kan du ogsÃ¥ komme i kontakt med andre som gÃ¥r eller skal begynne pÃ¥ skolen 🙂

    5. Hei. Setter veldig pris på at du svarer på spørsmålene mine. Er det mulighet for at jeg kan komme tilbake til deg dersom flere spørsmål skulle dukke opp?:-)

    6. Marie: Selvfølgelig! Du må gjerne sende melding på facebooksiden min istedenfor (bare søk opp bloggen min), der er det litt lettere å holde dialog, så slipper du å sjekke her om jeg har svart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg