BUCKET LIST TRAVELS

Er jeg den eneste som er skikkelig reisesyk for tiden, spesielt til varmere strøk? Sikkert ikke, siden det er KALDT i dette landet for tiden, og ikke minst mørkt. Heldigvis går jo vi fremover mot både lysere og varmere tider! Vi er faktisk i gang med å booke årets sommerferie, men mer om det kommer når alt er ferdigbooket, hihi. Et lite hint er at jeg er veldig kjent der da ♥ Men det jeg tenkte dette innlegget skulle handle om er reisemålene som står på min bucket list! Jeg har valgt ut noen av stedene jeg drømmer om å reise til i løpet av livet (det er selvfølgelig mange flere steder jeg vil se), som jeg vil vise dere: 

♥ MAROKKO Altså HALLO så fantastisk det ser ut! Arkitekturen, interiøret, ørkenen, kulturen – jeg vil oppleve ALT! 
 

♥ MALDIVENE Hit har jeg hatt lyst til å reise helt siden foreldrene mine var på bryllupsreise der for ti år siden, og det ser jo virkelig ut som PARADIS! Jeg tror det hadde vært helt fantastisk med en uke her, langt unna alt annet, med bare avslapping, sol og varme og helt klart vann. 
 

♥ ISLAND Dette ligger jo SÅ nært, så det bør iallefall ikke være noe problem å få til en reise hit i løpet av de neste årene. Det ser jo bare helt uvirkelig ut, og nydelig. Men jeg har hørt det er VELDIG dyrt der? Bare å begynne å spare da, hehe. 
 

♥ BAHAMAS Nok et ferieparadis som jeg bare må oppleve. Kan jo faktisk ikke gå glipp av et sted som har en strand med griser, noe så herlig altså. 

Hvilke steder vil dere oppleve i løpet av livet?

4 kommentarer
    1. Du er ikke den eneste som er reisesyk nei! Jeg drømmer om ferie til varmere strøk hver dag, men har foreløpig ingen planer. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg