VIDEO: WHAT’S ON MY PHONE

God morgen! Det er vel innafor å si det så sent på en søndag? Jeg har vært oppe i snart to timer, jeg eeeelsker å ligge å dra meg lenge i senga på søndager. Jeg dro hjemmefra halv 12 i går og kom hjem rundt halv to på natten, så da forstår dere vel, hehe. Jeg dro rett fra jobb til bursdagen til Ingrid, og var der resten av kvelden. Kjempekoselig! I dag har jeg absolutt ingen planer, og det er så deilig. Jeg skal bare gå en liten tur ute, få litt frisk luft, og ellers kose meg inne. 

I ukens video viser jeg dere hvilke apper jeg har på telefonen min, så jeg håper dere liker den! Jeg syns alltid det er interessant å se hva andre har på telefonen sin, så kanskje dere får noen tips om nye apper å laste ned. Og om dere har tips til noen jeg burde sjekke ut må dere gjerne legge igjen en kommentar ♥

2 kommentarer
    1. Så fint at du har ein avslappande og god søndag, Malin! Kos deg! Så flink du er med apper! Flott forklaring! Eg har ikkje lært meg med apper enno! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg