FEM SPØRSMÅL

Hva har du gjort i dag? 

Vært på trening, ryddet, spist og slappet av. Ikke så mye spennende med andre ord, men jeg har gjort så mye de siste dagene så i dag følte jeg for å ta det litt mer rolig, etter en tung treningsøkt da, hehe. Vanligvis ville jeg ikke nevnt at jeg har spist, fordi det og sove og gå på do er liksom ting man ikke trenger å nevne siden det er en selvfølge, men jeg nevnte det fordi jeg prøver å spise mer. Jeg har virkelig merket at jeg ikke spiser nok i forhold til aktivitetsnivået mitt, så det er noe jeg prøver å bli flinkere til, og prøve å få i meg det jeg trenger av næringsstoffer. 

Hva er ditt siste innkjøp? (Utenom mat)

En pakke med ullsokker, hehe. Ikke noe mer spennende enn det altså! Jeg hadde bare ett par fra før av, og det holder jo faktisk ikke på denne tiden av året, så da kjøpte jeg med meg en pakke fra jobb på tirsdag. 

Hva gleder du deg til akkurat nå?

Frisørtime på mandag! Holy shit, det trenger virkelig håret mitt nå. Jeg kan ha null tanker om håret mitt, men i det jeg bestiller frisørtimen blir jeg bare kjempelei og kan ikke vente til jeg skal til frisøren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva ser du foran deg nå?

Dataskjermen (selvfølgelig), et glass saft og tv-en som viser Kardashians. Jeg elsker at det er maraton på TV2 Livsstil hver kveld, haha. Jeg har ingen spesiell serie jeg følger med for tiden (ikke som jeg kan binge iallefall), så da blir det ofte til at jeg ser gamle Kardashians episoder på kvelden. Akkurat nå er det episoden om Bruce når han snakker om transitioning. Litt rart å se på når vi har fulgt med på alt dramaet som har vært med Caitlyn og Kardashian/Jenner klanen i ettertid, hehe. 

Hvilke sanger hører du på for tiden? 

Jeg hører egentlig for det meste på det som går på radioen, eller det som spilles på en av de tilfeldige Spotify-listene jeg hører på. Men det skal sies at jeg ELSKER soundtracket til den nye Fifty Shades filmen, ah! Og jeg likte også filmen veldig godt forresten. 

Samlet sammen noen få spørsmål som jeg kunne svare på, siden jeg liker å lese slike innlegg på andre sine blogger! Takk til de som svarte på hva dere vil lese om forresten, det setter jeg stor pris på! Skal prøve å få til litt bedre blogging fremover, men jeg er veldig blank altså, så jeg må bare brainstorme litt, hehe. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg