DETTE SPILLES I ØRENE MINE FOR TIDEN

Jeg nevnte jo i et innlegg tidligere denne uka at jeg har begynt å høre på noe nytt når jeg går tur – nemlig podkaster! Det har jeg aldri hørt på før, men fant ut at jeg skulle gi det et forsøk siden jeg var lei av musikken jeg hørte på. Så langt liker jeg det veldig godt, og jeg føler turene mine blir enda mer produktive siden jeg får litt kunnskap også av det jeg hører på. Nå spørs jo det på hvilken podkast du hører på selvfølgelig, men det er virkelig uendelige å høre på der ute! Det eneste jeg har hørt på hittil er den populære Treningspodden, den liker jeg veldig godt! Der har jeg bare valgt noen tilfeldige episoder, men der ligger vel nesten 90 episoder ute, så der er nok å velge mellom. Episodene er på rundt én time, så jeg har måttet høre ferdig episoden når jeg har kommet hjem fra turen fordi der har vært noen minutter igjen. Og så er jeg enda mer motivert til å gå turer, siden da får jeg høre mer! Jeg vet mange hører podkast når de trener også, men det har jeg ikke orket å teste ut, jeg føler rett og slett at jeg har nok med å fokusere på meg selv når jeg trener, og tror fort jeg hadde mistet litt fokus om jeg skulle fulgt med på det som spilles på ørene også. 

Det er så deilig med helg, og jeg har fullført den siste styrkeøkten for uken! Jeg håper det er greit for dere at jeg skriver endel om trening? Det blir jo ikke hvert innlegg selvfølgelig, men jeg blir nok å skrive om det av og til. Jeg er jo så glad i det nye programmet mitt, og har merket resultater på enkelte plan allerede. 

​- Hva er deres helgeplaner?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg