HAIR TALK

Det begynner å bli veldig lenge siden sist jeg gjorde noe med håret mitt, og husker jeg rett var min forrige frisørtime rundt månedsskiftet juni/juli. Det er lenge siden sist jeg gikk så lenge uten å gjøre noe, men jeg har rett og slett ikke følt noe behov for det. Og det koster jo litt også, så det har rett og slett ikke blitt prioritert nå som vi har kjøpt oss leilighet og blitt gjeldsslaver, hehe. Men så innså jeg at jeg må faktisk gjøre noe, for håret mitt trenger virkelig en liten oppfrisking. Jeg har snakket litt med frisøren min, som også er en god venninne, og jeg tror vi har funnet ut hva vi skal gjøre! Ovenfor er bittelitt inspirasjon. Jeg var veldig clueless først fordi alt jeg visste var at jeg vil ha litt forandring, men nå tror jeg det blir bra! Men hallo, hår er SÅ vanskelig, det er jo så mye man kan gjøre! Virkelig et I-landsproblem…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg