VIDEO: MAKEUP COLLECTION & ORGANIZATION

Hei dere! Her er endelig en ny video til dere, og denne gangen viser jeg dere sminkekolleksjonen min og hvordan jeg organiserer den! Jeg har jo laget et innlegg om organiseringen før, men her viser jeg dere litt mer detaljert, i tillegg til at dere får se sminken min. Som jeg nevner i videoen er jo det ikke en veldig stor kolleksjon, men jeg syns selv det er gøy å se slike videoer, og poenget med videoen er tips til organisering, for eksempel om du ikke har så mye skapplass! 

Håper dere har en fin søndag forresten! Jeg har gått en tur ute i det friske været, og nå skal jeg bare FaceTime familien min litt, og så må jeg begynne å ordne meg litt. Jeg skal ut og spise med kjæresten min, siden vi har treårsdag i dag! Tenk at han har holdt ut med meg så lenge. Haha, neida. Men det blir koselig ♥

4 kommentarer
    1. Kjempeflott organisering av sminkeprodukta dine, Malin! Grattis så masse til deg og Matias med treårsdagen! ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg