EN FIN HELG OG EN FIN HVERDAG

Hei dere, og god mandag! Hadde dere en fin helg? Jeg skulle egentlig blogge i går, men hadde mer hodepine så da valgte jeg heller å holde meg unna skjermen. Jeg hadde en veldig fin søndag iallefall! Matias og jeg dro hjem til svigers og plukket opp hunden for å gå tur, så vi gikk i 1,5 time til tross for at været ikke var superbra, men det var friskt og godt! Ellers var det for det meste avslapping, slik en søndag skal være. I dag har dagen bare flydd avgårde, og jeg startet dagen med en treningsøkt, som vanlig. Rett etter jeg kom hjem fikk jeg melding fra Ingrid om jeg ville være med og gå en tur med hunden hennes, så da gikk vi en liten tur ute. Deilig med en så aktiv start på dagen! Så var det bare å komme seg i dusjen og dra på butikken for ukeshandelen. Å fylle opp kjøleskapet med god mat gjør virkelig mandagene mye lettere, hehe. Nå skal det sies at mandager ikke er så ille uansett siden jeg ikke går skole, men det kan jo uansett være tungt. Jeg trives veldig godt om dagene med hvordan hverdagen min er da ♥

Nå har jeg boller i ovnen (ja, jeg har bakt, nei, jeg er ikke gravid, haha), så det skal bli digg i kveld ♥ Ser jeg egentlig burde doblet oppskriften, for disse tror jeg forsvinner gaaanske fort! Baking er definitivt noe jeg vil begynne å gjøre oftere, jeg syns bare det er så tiltak å sette igang, haha. Det ble litt kontraster til det jeg egentlig skulle gjøre i kveld; yoga. Men så fant vi ut at yogaen er flyttet til torsdag, så da ble det boller istedenfor! 

– Hva har dere gjort i dag? 

11 kommentarer

Siste innlegg