NOE DIGG TIL LØRDAGSKVELDEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sånn ser lørdagskvelden min ut! Pluss julebrus. Ja, det stemmer. Så lenge det fortsatt selges på butikken, drikker jeg det, hehe. Som dere ser tar jeg den helt ut denne lørdagen, som jeg gjør i helgene. Kosthold, hva er det liksom? Nå skal det sies at jeg har spist litt snacks tidligere i uka også, men det går bra. Så lenge det ikke er hver uke, haha. Jeg har hatt endel hodepine denne uken, og tror nok det er litt etter jeg har vært syk osv., men jeg håper det går over snart. Det blir derfor ikke noe video denne uken heller, men jeg satser på å komme sterkere tilbake neste uke! Nå skal jeg komme meg ut av jeansen (HVORFOR har jeg den fortsatt på meg tre timer etter jeg ble ferdig på jobb) og inn i kosebuksa, og så skal jeg prøve å finne en film jeg kan se. Håper dere koser dere i kveld!

– Hva gjør dere i kveld? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg