DEN FØLELSEN!

I dag var jeg endelig tilbake på trening, og ord kan ikke beskrive hvor utrolig deilig det var! Det er faktisk lenge siden jeg har kost meg SÅ mye på treningssenteret, og jeg ble faktisk trist da jeg var ferdig med økten og innså at jeg måtte hjem, haha. Jeg kunne jo blitt igjen lenger og gjort noe mer, men med tanke på at jeg nettopp har vært syk ganske lenge vil jeg ikke ta den helt ut heller. Det ble iallefall en veldig god økt, og nå er jeg helt ødelagt i armene. Jeg startet faktisk på et nytt program i dag som er satt opp på en litt annen måte enn det forrige, men jeg bruker samme app’en som jeg har brukt i 7-8 måneder. Den heter Sweat! 

Processed with VSCO with se3 preset

Jeg er så glad for å være tilbake nå, men jeg kommer fortsatt til å ta det litt mer med ro disse første dagene slik at jeg ikke får noe “tilbakefall” (kan man si det om influensa?). Jeg skulle gjerne dratt på yoga i kveld, men det venter jeg med til neste mandag tenker jeg. To treningsøkter første dagen blir litt i det meste laget, hehe. Nå skal jeg lage lunsj, og så må jeg stelle meg litt sånn at jeg ser presentabel ut for dagen. Ha en fin dag!

– Hva gjør dere i dag? 

10 kommentarer

Siste innlegg