FEELING UNDER THE WEATHER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! En sen, og liten, oppdatering fra meg i dag. Regner med det ikke er så mange som leser dette på lørdagskvelden akkurat, men jeg har blogget hver dag hittil i år, og klarer ikke helt å avbryte den streaken enda, så da trosser jeg formen min litt. Jeg klarte nemlig å, på et eller annet vis, bli syk over natten, og våknet opp i ufattelig dårlig form i dag tidlig. Vi dro uansett til Amsterdam i dag, noe jeg egentlig angret litt på da vi kom hjem, for jeg har følt meg SÅ dårlig. Feber, vondt i kroppen og hosting er stikkord på hvordan jeg har følt meg, men de siste timene har heldigvis de smertestillende fungert litt. Jeg skal fortelle dere mer om Amsterdam i et senere innlegg, jeg ville bare oppdatere dere litt på at jeg altså har blitt syk, og dermed ikke orker mye tid foran skjermen.

Håper dere har en fin lørdagskveld ♥

6 kommentarer

Siste innlegg