SISTE HELGEN I HAAG

Sist jeg var her i Haag oppdaget vi en fantastisk liten butikk i et koselig nabolag, som selger forskjellig interiør, smykker, vesker, leker osv. Rett og slett en koselig dilldall-butikk. Jeg har fulgt de på Facebook siden, og ble jo veldig glad da familien min flyttet ikke så langt unna. Mamma og jeg syklet derfor dit i dag, og ble der ganske lenge og kikket, og kom selvfølgelig ikke tomhendt ut. Jeg kunne brukt mye mer penger der, men måtte naturligvis begrense meg litt. Jeg endte opp med en fin fotoramme, siden jeg trenger en til skolebildet av Stella, og så et kort til fadderbarnet mitt som ble født forrige uke ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morgen er planen å ta en tur til Amsterdam, som var mitt forslag siden jeg aldri har vært der før, og det kun tar en time å kjøre dit. Gleder meg veldig til å se byen! Skrik gjerne ut om dere har noen forslag til hva som må ses/gjøres der. Keep in mind at det kun er en liten dagstur, hehe. 

Ha en fin fredagskveld ♥

10 kommentarer

Siste innlegg