TIME TO STAY ORGANIZED

Nå som det er et nytt år vil jeg sørge for at jeg har det organisert og ryddig rundt meg, da jeg er en person som må ha ting i orden for å kunne slappe av eller jobbe effektivt. Jeg tok meg en tur innom en av “alt-mulig”butikkene her, og endte opp med å gå rundt i en liten evighet og kikke og plukke opp litt småting. Jeg har ingen notatbøker hjemme, og det har jeg egentlig savnet en stund. Selv om jeg er veldig glad i telefonen min til å skrive ned ting på, så er det ikke helt det samme som å ha alt samlet i en bok, istedenfor å bla opp i utallige notater på telefonen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et lite mål for dette året er rett og slett å holde meg enda litt mer organisert, og være flink til å skrive ned idéer og mål. Når det gjelder mål synes jeg de er mye lettere å holde når de er skrevet ned. Selv om jeg ikke er hjemme før starten av neste uke holder jeg også på å planlegge litt organisering og endringer der også, så jeg gleder meg til å komme hjem og ordne ut ♥

Nå har jeg nettopp booket en liten dagstur for i morgen, da reiser jeg nemlig til et annet land! Mer om det i morgen. Vil dere følge med på hvor jeg er før det kommer på bloggen i morgen kveld, kan dere følge meg på Instagram @malindh ♥

8 kommentarer

Siste innlegg