EN SAVNET LIVSSTIL

God kveld ♥ Har dere det fint? Går uken bra hittil? I dag dro mamma og jeg på en sykkeltur for å finne en frisørsalong hun vil prøve ut, og etter vi hadde vært der snublet vi over (det vil si gikk forbi) et juicested, og da vi så at de hadde acai bowls måtte vi ta turen innom og prøve. Jeg elsker slike steder, og å prøve ut juicer, shots og smoothie bowls. Vi har jo ett par slike i Ålesund, men det er langt ifra det samme, og ikke minst er det svindyrt. Her er det iallefall halve prisen. Vi kjøpte hver vår acai bowl og en gingershot ved siden av, og det smakte helt nydelig. Vel, acai bowlen iallefall. Etter julen har jeg savnet en sunnere livsstil, og der er jeg ganske greit tilbake nå iallefall!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi spiste middag på en italiensk naborestaurant i dag, som er eid av naboene rett ved siden av. Veldig koselig! Nå kom mamma og jeg nettopp hjem fra butikken, der endte vi opp med å bli en stund lenger enn planlagt siden det er så mye å se på! Haha, er det bare jeg som syns det er spennende å kikke rundt i butikker i utlandet? Der er så mye forskjellig, og i tillegg er det som oftest billigere enn i Norge også. Nå kjøpte jeg en stor, grønn juice, hummus, sunn chips, granola (uten sukker tilogmed), en stor boks yoghurt, en boks med granateplebiter, og noe jordbærsnacks. Det ble 100kr til sammen, ikke ille i det hele tatt i forhold til Norge? Vi har iallefall en lang vei å gå i det gode landet vårt! Nå skal jeg straks ta meg et deilig bad med noen godsaker jeg kjøpte på Lush i går. Håper dere har en fin kveld ♥

– Hva har dere gjort i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg