SYKKELTUR TIL BEACHEN

I dag har jeg syklet for første gang på sikkert… fem år? Jeg kan iallefall ikke huske å ha syklet etter jeg fikk lappen, haha. Da var jeg så lei av sykling etter mange år med det at det var ikke akkurat noe jeg gjorde frivillig. I tillegg er det så stress i Norge med alle bakkene, det blir liksom ingen “fornøyelse” for meg å sykle da. I Nederland er jo det vanligere å sykle enn å kjøre bil, så man kan nesten ikke unngå det. For å forklare litt hvor stort er med sykling her da: her er det egne parkeringshus for sykler! Akkurat som det pleier å være for biler, bare at det er fullt av sykkelstativ. Litt av en kultur. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi syklet en tur til stranden, og det tok vel ca. 15 minutter, og det var rett og slett en veldig fin tur! Det er jo faktisk en fornøyelse å sykle her ettersom det er flatt overalt. Var litt nervøs for trafikken da, men det gikk fint. Må rett og slett bare følge med på sykkelveiene og trafikklysene. Vi sjekket ut akvariet som ligger nede ved stranden, og etter det spiste vi lunsj og vandret litt rundt. Det skjer så mye her, og i dag var det et mesterskap i isskulpturering, av alle ting! Fascinerende, haha. I morgen må jeg ta meg en tur til byen, jeg må få lastet opp videoen min et sted, siden vi ikke har internett her, og det kommer ikke før etter jeg har dratt hjem. Typisk! Så da må jeg finne et sted med internett i byen, mest sannsynlig Apple Store, hehe. 

​Ha en fiiin lørdagskveld! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg