EN DAG I KAOS-LAND

God kveld ♥ Det blir for det meste kveldsinnlegg herfra, det er da jeg velger å sette meg ned for å blogge, det har jeg ikke helt tid til tidligere på dagen. I dag tok vi turen til IKEA, og det er noe jeg har gledet meg til siden det er noen år siden sist. Vi har jo det ikke i Ålesund eller i nærheten, så sist jeg var der var vel da jeg bodde i New York for tre år siden. Det var selvfølgelig helt kaos med folk der, men det er vel en liten del av “sjarmen” med IKEA. Jeg kjøpte litt selv der også, bare litt småtteri til leiligheten som er koffert-vennlig. Og så ble det selvfølgelig svenske kjøttboller til lunsj. 

I morgen tror jeg vi for det meste blir hjemme for å få ting på plass, det er jo ganske mye som gjenstår her siden vi har vært mye ute og fartet siden vi kom hit. Jeg skal begynne å redigere video nå snart, og så håper jeg at jeg får lastet den opp enten i dag eller i morgen. Det spørs litt på Internettet egentlig, siden det ikke er lagt inn i huset enda. Jeg har iallefall tenkt å få redigert den, hvis ikke jeg sovner foran skjermen, hehe. 

– Hva har dere gjort i dag? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg