NEW YEARS REFLECTIONS

Tenk at det kun er to dager igjen av 2017, det forbauser meg virkelig. Jeg går alltid inn i et lite “refleksjonsmodus” på slutten av året, og tenker over året som har gått. Det er jo ufattelig mye som har skjedd dette året, både på godt og vondt. Slik er det vel hvert år egentlig, man har jo alltid oppturer og nedturer. Jeg har heldigvis hatt et bedre år enn i fjor, og jeg har gjort mer av det jeg selv har hatt lyst til. Jeg har reist, trent mye, og bestemte meg for å ikke starte studiene helt enda, rett og slett fordi jeg ikke var klar for det. Jeg har stolt på meg selv og valgene mine, og det er jeg veldig glad for. Når jeg tenker på folkene jeg har i livet mitt, så tenker jeg at det nå er riktig. Jeg har bare gode folk i livet mitt, og det er så viktig. Jeg har blitt kjent med nye mennesker, fra flere steder i verden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg blir alltid VELDIG motivert i starten av et nytt år, og jeg syns det er kjempekjekt. Jeg elsker å ta farvel med året som har vært, og jeg føler det bare åpner seg en hel verden av muligheter i det klokken slår midnatt på nyttårsaften. Det som er viktig er jo å holde motivasjonen gående, også etter januar. Og det føler jeg at jeg har blitt flinkere til for hvert år som går. Denne gangen føler jeg meg mer klar enn noen gang, og det er jo kanskje litt fordi jeg skal ut og reise allerede på tirsdag. 2017 var jo året for reising for min del, og jeg elsker det virkelig. Hadde bare lommeboka tillatt det enda oftere, hehe. 

– Er dere klare for det nye året? 

7 kommentarer

Siste innlegg