JULEMORGEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen, og god jul!! Hadde dere en fin julefeiring i går? Det hadde jeg, sammen med familien min. Jeg våknet ganske tidlig, og da var det bare å åpne døren og finne julestrømpen. Den var som vanlig fylt med godis og julebrus, så det startet jeg dagen med. Vi så selvfølgelig Tre Nøtter til Askepott, og deretter annet som gikk på TV, blant annet Mikkes jul. Jeg ble igjen i huset mens de andre dro i kirken, så jeg ble vel i pysjen til fire tiden, og det var så deilig! Etter det var det rett inn i finstasen, og så var det julemiddag. Jeg spiser ikke kålrabistappe, og etter vi hadde en søtpotet til overs fra dagen før endte jeg (mamma) faktisk opp med å lage en søtpotetstappe, så da hadde jeg det til middagen. SÅ GODT! 

En liten stund etter middagen ble det gaveåpning, og det pleier vi å ha ganske tidlig ettersom det er en litt utålmodig seksåring i hus. Jeg ble så fornøyd med gavene jeg fikk, som var mye ting til hjemmet naturligvis. Jeg fikk også en veldig fin gave av en venninne som lurte på om jeg ville være fadder til bebisen i magen hennes, så det var veldig fint ♥ Nå er det snart tid for en tidlig middag her, og så tar jeg turen hjem. I dag har det snødd her, så det spørs ikke om det blir julestemning på vei hjem enn det var da jeg kjørte hit for ett par dager siden. 

Kos dere masse videre i jula ♥

7 kommentarer

Siste innlegg