TO MYSELF, FROM MYSELF

Hei, dere! Tenk at det allerede er dagen før dagen, hvor ble førjulstiden av? Jeg tenker at julen kanskje føles litt kortere ut i år fordi julaften er på fjerde advent? Eller så er det bare at jo eldre man blir og jo travlere det er før jul, føles tiden kortere ut. Eller en god blanding. Jeg har iallefall veldig lite julestemning, det er jo ti grader og regn ute. Men jeg har ankommet besteforeldrene mine og gleder meg til å være her i noen dager og feire jul. Vi har spist en god lunsj og nå står Stella og morfar og pynter treet. Koselig ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å vise dere årets julegave fra meg til meg! Det er jo egentlig ikke en greie at jeg skal gi julegave til meg selv, det var bare tilfeldig at jeg kjøpte nye vintersko noen dager før jul. Valget falt på 6-inch Timberlands i den “standard” fargen, de er så kule! Helt annerledes enn vintersko jeg har hatt tidligere, og jeg digger de. Så nå kan vinteren bare komme! Helst til i morgen, men det ser ut som jeg må gi opp det ønsket. 

Nå vet jeg ikke når jeg kommer til å blogge igjen, det er ikke noe jeg kommer til å prioritere i morgen, men vi får se. Dere må iallefall ha en riktig GOD JUL, og jeg håper dere koser dere masse ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg