EN UFORTJENT HANGOVER

Hei dere, og god søndag! Har dere hatt en fin helg? Jeg hadde en kjempefin kveld i går på julebord med vennegjengen, og jeg er så glad for å være en del av en så stor og god gjeng, og for at julebord er en fast tradisjon. Vi var vel rundt 30 personer i går, så virkelig en god gjeng altså! Jeg hadde med meg kameraet, men det ble litt glemt av, men jeg skal gå gjennom det i morgen og se om det er noen bilder jeg kan legge ut her! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har ikke vært en særlig god dag… Jeg drikker jo ikke alkohol, men i dag har jeg virkelig følt meg fyllesyk til tider. Jeg vet ikke om det er noe jeg har spist eller om det var tilfeldig, men magen min har virkelig ikke vært fornøyd, og en stund der var jeg sikker på at jeg kom til å kaste opp. Heldigvis skjedde ikke det da,  men jeg følte meg virkelig dårlig altså. Jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå på jobb med tanke på hvor dårlig jeg var, men det endte opp med at jeg ble hjemme. Jeg får så dårlig samvittighet av å ikke kunne jobbe, men dette var jo ikke akkurat noe jeg kunne kontrollere, og nå føler jeg meg heldigvis bedre. 

Uansett, nå er jeg klar for å våkne opp til en ny uke i morgen, med masse julestemning! Tenk at det bare er én uke til jul ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg