FAVORITES FOR THE FESTIVE SEASON

Good fredag! Her gikk det litt i ett på starten av dagen, så jeg har ikke rukket å blogge før nå. Jeg feilberegnet tiden litt i dag tidlig så da jeg kom hjem fra trening hadde jeg 20 min på å dusje og ordne meg og komme meg ut døra igjen for en avtale i byen, så det ble litt stress, men det gikk fint! Så var jeg innom mamma en tur på jobb, og så måtte jeg handle inn til taco og plutselig var klokken to. Da måtte jeg legge meg litt på sofaen fordi jeg var sliten, et resultat av litt for lite mat gjennom dagen. Nå har jeg ryddet og styret rundt her hjemme sånn at det er rent til helgen, og til jentene kommer på besøk etterpå. Nå er endelig alle hjemme igjen så det skal bli så fint å se de igjen ♥ Dette blir forresten sikkert det siste innlegget før søndag, siden jeg skal på jobb i morgen og så på julebord ikke så lenge etter det, så da blir det ikke tid rett og slett! Håper dere får en fin helg ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å vise dere favorittene mine for denne fantastiske høytiden, og som dere ser går det naturligvis for det meste i rødt. Jeg er ikke spesielt glad i rødt til vanlig, men jeg elsker det til jul! Selv føler jeg at jeg kler best en litt dypere rødfarge, så det er ofte det jeg velger, men jeg har ett par knallrøde alternativer også. Det funker om jeg har litt farge på kroppen. Jeg har også ett par neglelakker i gull og sølv, som selvfølgelig også er nødvendig på denne tiden av året. For øyeblikket har jeg røde negler, men to negler i gull. Neglelakkene i sølv kommer jeg nok til å vente med til nyttår, siden jeg føler det passer bedre da, mens gull er fint til jul. 

– Har dere noen favorittprodukter/farger til jul? ♥

7 kommentarer

Siste innlegg