FESTIVAL THROWBACK

Hei dere! Nå har jeg slengt med ned i sofaen etter en god middag med laks og kremet pasta. Så godt! Det har vært helt nydelig vær i dag, og det har jeg fått benyttet litt ved å gå til trening og senere til butikken en tur. Det er så deilig med gåavstand, og spesielt på dager som dette hvor det er helt klart og kaldt ute. Det er helt greit med snø på slike dager, så lenge det ikke snør noe mer og det kan holde seg slik er det helt supert. Det var helt nydelig ute da solen begynte å gå ned i dag, så Ingrid sendte plutselig melding og spurte om vi skulle gå ut og ta bilder asap, så da gjorde vi det. Er så greit at vi bor så nært så kan vi gjøre sånne ting helt spontant, vi har jo ingen tid å miste når det er solnedgang, for plutselig blir det mørkt. Legger ut noen av bildene i morgen ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må fortsette å se tilbake på dette året som har gått, og denne gangen til festivalene jeg har vært på! Ålesund Live og Jugendfest var de festivalene jeg dro på  her i byen, og jeg har fått se så mange bra artister! Favorittene av de jeg har sett på festivaler i år må nok være Zara Larsson, Matoma og Kygo. Blir spennende å se hvilke artister som kommer på festivalene neste år, det er jo tross alt ganske avgjørende for om jeg skal orke å dra eller ikke, hehe. 

I dag er planen bare å ta selvbruning (må jo jobbe opp en liten farge før julebord på lørdag!), og så tror jeg at jeg må sette på en julefilm. Jeg føler ikke jeg har sett så mange hittil i år i forhold til jeg har pleid å gjøre. Jeg har vel sett tre, tror jeg. Så da tror jeg at jeg må sette meg ned med en film, en kopp kakao og kanskje prøve å få gjort litt mer på puslespillet, haha. 

– Har dere vært på noen festivaler i år?

3 kommentarer
    1. Åh, jeg har så lyst til å dra på festivaler når jeg ser slike bilder! Ser jo utrolig koselig ut! Kjempe fine bilder og jeg bare ELSKER antrekket ditt 🙂 God tirsdag, du fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg