THIS HAPPENED TODAY

 WOKE UP TO A WINTER WONDERLAND 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde ikke forventet dette da jeg våknet i dag tidlig, men fant fort ut da jeg så på telefonen at det hadde snødd ganske kraftig i natt. Da var jeg ganske takknemlig for at jeg 1. ikke skulle rekke noe tidlig på morgenen, og 2. at vi har carport, så bilen min sto under tak. Litt verre for kjæresten min som sto bak bilen min (så altså ikke i carport) siden han skulle tidlig opp og på jobb. Jeg valgte likevel å gå til trening, som tok litt lenger tid enn til vanlig siden fortauene ikke var brøyta enda. Men gikk fint det, god oppvarming til trening! Jeg elsker virkelig at jeg kan gå til trening, syns det er SÅ deilig. 

Det positive med all den snøen, bortsett fra den åpenbare julestemningen, er jo at det blir så mye lysere av det (spesielt på kveldene!) og så er jo det helt supert med tanke på bildetaking, du kan jo ta bilder hvor som helst siden det er hvitt overalt. Det gleder bloggerhjertet, selv om det optimale å ha på seg i dette været er kjeledress, men det går jo ikke akkurat. Nå skal jeg se dagens episode av Jul i Svingen, noen andre som følger med på julekalendere på tv-en eller? ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg