VLOG / CHIT CHAT GET READY WITH ME

Hei dere, og god søndag! Jeg sitter for øyeblikket foran TV-en og ser Farmen, som mange andre i landet i dag, det er jo så spennende med finale! Denne dagen har gått veldig fort til tross for at jeg ikke har gjort så veldig mye, men jeg sov faktisk helt til halv elleve i dag, og det er lenge siden altså. Da sto jeg opp og bakte brytebrød til frokost (mer lunsj på denne tiden kanskje), så da ble det en god frokost med Hjemme Alene 2 på TV-en. Så har jeg hjulpet mamma litt med å pakke (de flytter jo til Nederland på nyåret) og så har vi puslet litt puslespill, av alle ting. Matias og jeg startet nemlig på et 1000-biters puslespill i går kveld, og det er virkelig ikke lett i det hele tatt, haha. Men det er jo så avslappende å holde på med!

Her er iallefall ukens video, som skulle være en vlog, men som egentlig ble mer en Get Ready With Me. Med litt til. Hvis dere har noen ønsker til videoer videre så er det bare å komme med det altså! Etter så mange uker begynner jeg å gå tom for idéer, så det tas godt imot i kommentarfeltet om dere har noen forslag eller ønsker. 

Ha en fortsatt fin søndag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg