ÅRETS FØRSTE JULEBAKST

God lørdagskveld, dere ♥ Regner med mange av dere er på julebord eller andre sosiale begivenheter i kveld, men selv holder jeg meg inne i dag. Det er nok av helger med ting som skjer i desember, så det er kjekt med en frihelg også. Vi hadde besøk av mamma, mormor og Stella tidligere i dag, og etter det ble jeg med mamma og Stella en tur til byen. Det er virkelig stappet med folk på butikkene for tiden, men det er jo veldig forståelig. Nå har kjæresten og jeg nettopp spist hjemmelaget pizza, og jeg er så klar for å ligge på sofaen resten av kvelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var jeg borte med Sara en tur på kvelden, vi laget julemenn (det er det vi kaller kakemenn her), og etter det så vi The Holiday. Desidert en av de beste og koseligste julefilmene, den er så fin ♥ Jeg vlogget i går også, så den legger jeg ut i morgen! Den blir nok ikke spesielt spennende, men jeg er ikke så inne i vlogging at jeg tenker på å filme de dagene jeg har mye å gjøre, haha. 

Ha en fin lørdagskveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg