JUL I HJEMMET

Hei, dere og god lille-lørdag! I dag tenkte jeg å vise dere hvordan vi (det vil si jeg) har pyntet til jul i leiligheten vår! Det var jo ikke lenge etter vi hadde flyttet inn at julepynten begynte å komme opp her, og nå er det altså ferdig pyntet. Jeg for min del skulle gjerne hatt enda mer pynt, men det kan jeg rett og slett ikke bruke mer penger på siden vi nettopp har kjøpt leilighet. Jeg tenker heller å kjøpe litt på salg i januar, og så til neste jul igjen. Men jeg syns det er veldig koselig her nå da ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er pynten i gangen, jeg syns det er så koselig å bli møtt av et lite juletre når vi kommer inn i leiligheten. Her har jeg også plassert adventskalendere og en liten nisse, sammen med noen fine, røde roser jeg har fått fra Silje ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På spisebordet må vi selvfølgelig ha en skål med klementiner (de går ned på høykant i disse dager!), juleservietter, og noen fine roser fra Louise ♥ På hyllene på veggene har vi en grønn plante som også er fra Silje, en koselig vinteraktig lysbeholder, og så årets julekort fra familien. Får vi flere julekort kommer de også til å stå her. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og så selvfølgelig det viktigste: juletreet! Jeg er så glad for at vi har god plass til det, og jeg skulle gjerne hatt et enda høyere et, men det kunne ikke vært bredere. Jeg syns dette er akkurat passe nå da, med helt enkel pynt på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Disse bilene finner man jo i alle butikker nå, og jeg syns de er så søte, så jeg måtte selvfølgelig ha en på treet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Adventslysene i år ble helt enkle, røde. Jeg gleder meg til tredje og fjerde advent og jeg endelig kan telle alle lysene, haha. Det er liksom litt kjedelig med kun ett som er tent! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og så en enkel, liten telysholder i form av et juletre ved tv-en. 

Så det er slik det er pyntet hos oss iallefall! Gruer meg allerede til den dagen pynten skal tas bort, men det er heldigvis en stund til enda. Er dere ferdig å pynte til jul? Jeg var jo ganske tidlig ute, hehe, men her skal det være jul så lenge som mulig! 

7 kommentarer

Siste innlegg