MAY OUTFITS

Jeg blir på én måte litt lei meg når jeg ser disse bildene fordi bloggingen min var SÅ mye bedre på den tiden enn den er nå, med masse antrekksbilder i ulike locations, men det var jo vår, så motivasjonen var ganske mye større og været var bedre. Jeg glemte helt å legge ut ukens throwback forrige uke, så denne uken blir det to innlegg! Jeg tror jeg må begynne å slå sammen ting som har skjedd da, for jeg har jammen ikke mange ukene igjen, haha. Kan hende jeg tar litt på nyåret også da. 

Men dette er altså noen av antrekkene jeg hadde i mai! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb, en liten kveldsvakt i dag. Selv om det ikke var kjempetravelt merker man likevel at det er julehandel på gang for mange, og dermed går vaktene på jobb ganske fort også. Nå er jeg forresten sånn ca. ferdig med julegavene, jeg har bare noe småtteri å ordne, og så må jeg pakke inn selvfølgelig. Tidlig ute, men jeg hater å stresse med sånt, og vil slippe å tenke på det de siste ukene før jul ♥ Hvordan ligger dere an med julegavene?

13 kommentarer

Siste innlegg