CHRISTMAS CAME EARLY

Hei, dere! Noen som er klar for desember i morgen eller? Jeg har faktisk ikke kjøpt meg adventskalender enda, det glemte jeg helt av i alt det andre av juleforberedelser her, så det må jeg ordne i morgen. Det blir vel Haribo kalender siden jeg ikke er storfan av sjokolade, hehe. Men her har julen allerede startet, i går satt jeg opp juletreet og i dag pyntet jeg det med litt hjelp fra Stella. Dere får se hele juletreet senere heller, selv om det ikke er MASSE pynt på. Bildene under tok jeg altså før det ble pyntet. Så litt tidlig jul i år, men jeg føler at i fjor var det så mye stress med tanke på jobben min at jeg klarte ikke å skikkelig nyte julen, så i år skal jeg utnytte den til det fulle! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg jobbhelg foran meg, jeg skal jobbe både fredag, lørdag og søndag, så jeg håper jeg får blogget innimellom, men det bør da være fullt mulig. I morgen er det bare en liten senvakt, lørdag er det nesten hele dagen og så julebord på kvelden, og søndag åpner vi jo så sent så da skal jeg nok også få til noe. Jeg fikk også spilt inn ukens video i dag, så den må jeg også få redigert slik at jeg får den opp i løpet av helgen! 

Noen andre som har begynt å pynte til jul?

12 kommentarer

Siste innlegg