IS IT OVER YET

Ah, denne mørketiden dere. Det er SÅ vanskelig å stå opp om dagene, og for meg som egentlig er A-menneske er det skikkelig vanskelig, for jeg står opp klokka 9 og jeg føler det er seint og at jeg har kastet bort mye av dagen, haha. Så det er jo vel ikke så ille egentlig, men herregud så jeg gleder meg til det snur igjen. Jeg føler jeg blir så lite produktiv av dette mørket, og det er jo ikke bra. Nå må jeg sette igang og få på plass det siste av klærne mine, som jeg hentet hos mamma i går. Jeg må vel kjøpe flere kleshengere også, det tar jo aldri slutt dette her, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På søndag bakte jeg brytebrød til frokost og det var SÅ godt! Nå var det lenge siden jeg har brukt kjøkkenmaskinen min, så det var godt å ta den i bruk igjen. Gleder meg til å bake masse til jul nå også, og for å si det sånn er ikke kostholdet mitt akkurat særlig bra i disse ukene før jul, men jeg håper jeg ikke er den eneste? Det er jo så mye fristende å spise og så mange digge julekaker nå, så det supersunne kostholdet får vente til nyttår. Who’s with me? Hehe.

Ha en fin dag ♥

14 kommentarer

Siste innlegg