HAIR TALK

Hei dere! Har dere hatt en fin tirsdag? Jeg kom meg endelig på trening igjen i dag, nå var det noen dager siden sist siden jeg plutselig har mistet helt motivasjonen igjen. Sykt kjedelig og jeg håper virkelig den kommer tilbake igjen snart! Det var ufattelig tungt i dag da, men jeg må jo bare fortsette, så kommer den nok tilbake ganske snart. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å snakke litt hår i dag, for nå er det faktisk fem måneder siden sist jeg var hos frisøren, og det er veldig lenge siden sist jeg har gått så lenge uten å gjøre noe med håret mitt. Jeg klipte jo håret mitt ganske kort til sommeren, sist jeg var hos frisøren, og det var så deilig med kortere hår da, men nå trives jeg veldig godt med lengden som jeg har nå! Jeg syns liksom den er perfekt, ikke for kort og ikke for langt, men hvor mye lenger jeg klarer å gå uten å klippe meg vet jeg ikke. 

Som dere ser har jeg fått en ganske lang ettervekst nå, og jeg vet ikke om dere er enig, men jeg syns egentlig ikke etterveksten min er noe stygg? Nå kan det hende jeg er litt blind på mitt eget hår og syns det er kjempestygt når jeg ser tilbake på disse bildene om ett år, men akkurat nå syns jeg egentlig håret mitt ser ganske bra ut! Jeg håper jo selvfølgelig at jeg klarer å gå mye lenger uten frisørbesøk, for tidligere tenkte jeg at jeg måtte dra før jul, men enn så lenge føler jeg ikke noe behov for det heldigvis, for det har jeg egentlig ikke penger til nå uansett. Og så er jo det egentlig fint å være litt mørkere i håret på vinteren, eller hva tror dere?

6 kommentarer
    1. Til sommeren i fjor klippet jeg meg skulderkort, og til nå har jeg fått mye lenger hår. Nå drømmer jeg om veldig langt hår, så nå er det sparing på gang. Men samtidig så er jeg ganske lei håret mitt, men vil ikke klippe det eller gjøre noe med lengden. Samtidig vil jeg ha den fargen jeg har på det, men også gjøre en skikkelig forandring på fargebiten. Men jeg tør ikke å gjøre det – ikke enda. Så får se hva jeg evt. finner ut av å gjøre med mitt eget hår. Syns du har et veldig fint hår 🙂

    2. Pernille: Det er så vanskelig det der, å finne ut hva man skal gjøre! Men heldigvis er det jo faktisk bare hår, som vokser ut igjen, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg