TIRSDAG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag slet jeg skikkelig med å stå opp siden det var altfor godt og varmt under dyna, men jeg kom meg uansett opp rundt klokka ni, så det var jo egentlig ikke så ille. Jeg merker det er mye lettere å stå opp her i leiligheten enn det var før, og jeg tror mye av grunnen er at vi ikke lenger har tv på rommet. Det var liksom så lett å bare bli liggende å se på tv en stund før jeg sto opp, men det går jo ikke nå heldigvis, hehe. Og så er det godt å kun bruke soverommet til nettopp soving, og ikke ha en TV der inne, jeg føler jeg sover mye roligere, om det gir mening. 

Nå har jeg fylt opp fryseren med gode proteinrundstykker, det er jo faktisk flere måneder siden jeg laget de sist, og de er jo kjempegode! Det er bare å google proteinrundstykker med cottage cheese om dere vil ha oppskriften, det er massevis av oppskrifter der ute. Jeg er så motivert til matlaging og baking nå som jeg har oppvaskmaskin, og det høres sikkert rart ut for dere, men når man ikke har det blir liksom alt av matlaging så ork, haha. Snart skal jeg ta meg turen på trening, jeg tenkte å prøve ut en gruppetime som heter Body Balance, som visstnok skal være en blanding mellom yoga, tai chi og pilates, så det blir spennende! 

Hva har dere gjort i dag? ♥

10 kommentarer

Siste innlegg