DE FØRSTE BILDENE FRA LEILIGHETEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Nå har jeg nettopp kommet fra leiligheten, og siden jeg ikke rekker flere runder før jeg skal på jobb, tenkte jeg at jeg skulle ta meg litt tid til å blogge. I dag har jeg fått ordna masse småting, og nå har vi til og med internett, allerede! Jeg så for meg at vi måtte vente i noen uker, men siden vi allerede hadde modem måtte vi bare kjøpe en trådløs ruter, så det var jo veldig fort gjort! Jeg har også begynt å flytte litt klær inn i garderoberommet, som dere ser noen bilder av ovenfor. Det er definitivt favoritten min med hele leiligheten, hehe ♥

Jeg lurer litt på når jeg skal rekke å redigere vloggen min, men jeg får bare prøve å gjøre litt mellom slaga, så skal det nok gå. Nå skal jeg pakke ned litt flere ting før jeg drar på jobb, jeg tenkte å dra litt tidligere til byen siden det er kundeklubbdag, så får jeg sjekket ut tilbudene i de andre butikkene! 

Hva gjør dere i dag? 

5 kommentarer
    1. Så gøy med leiligheten da 🙂 Her har vi bare slappet helt av, og da mener jeg helt. Har ikke gjort en eneste (fornuftig) ting i dag 🙂

    2. Så flinke dokke to er! Fargen på soverommet er super, og set same er fargen bak fjernsynet! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg