EN SPENNENDE UKE I VENTE

Hei dere! Jeg var en ekstra dårlig blogger i går og glemte faktisk å blogge, selv om jeg hadde et innlegg ganske klart… Det får komme i morgen heller! Vel, helgen min har ikke vært full av begivenheter, men jeg har pakket litt, og i går kveld hang jeg med noen venninner. Det har vært en koselig helg da! I dag kom jeg meg på trening til tross for min store mangel på motivasjon, men den massasjestolen som er der som jeg plutselig oppdaga forrige uke fikk meg til å dra dit likevel. Den massasjestolen er fantastisk, og det burde jo egentlig være på alle treningssenter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og så må jeg jo dessverre meddele at det ikke ble noe video denne uken… En eller annen gang måtte det vel skje at jeg ikke fikk til den ukentlige videoen, men neste uke skal det være tilbake til normalt! Vi har jo en veldig spennende uke i vente siden vi overtar leiligheten i morgen, så da blir det mye som skjer fremover og jeg har store planer for litt vlogging under prosessen. Nå har jeg pakket ned stort sett alt unntatt klær, og toalettsaker naturligvis, og det kjøkkenet tok litt lenger tid enn jeg trodde! Jeg syns det er så greit å få pakket ned det meste på forhånd, selv om det blir noen dager til vi flytter inn. Vi kan jo bare bruke kjøkkenet til foreldrene til Matias frem til vi flytter, så da er det greit. Det kribler naturligvis litt i magen med tanke på overtagelsen i morgen, jeg har liksom enda ikke skjønt helt at det er vår leilighet. Spennende tid altså ♥ 

Håper dere har hatt en fin helg ♥

9 kommentarer

Siste innlegg