HVA SKJEDDE?

Denne ukens mimring fra dette året går ikke til ett spesifikt minne, men fra noen antrekk jeg hadde i mars. Jeg var veldig flink til å ta ofte antrekksbilder på denne tiden, og det er trist å se tilbake på nå for jeg føler bildene/innleggene mine er i så dårlig kvalitet for tiden i forhold til disse. Hva skjedde liksom? Men dette var jo på starten av våren, så det kan vel ikke helt sammenlignes, selv om jeg vet jeg kunne vært mye flinkere. Jeg har troen på at det blir bedre når vi flytter snart da, for den leiligheten skal bli mye mer bildevennlig enn her jeg bor nå, i tillegg til at da blir jeg omtrent nabo med Ingrid, så da kan vi hjelpe hverandre. Da blir det bare litt over en hage mellom oss, så da er det null problem å hjelpe hverandre på kort varsel heller ♥

Jeg er helt ødelagt nå, det har jo vært tilbudsdag på jobb i dag som jeg skrev om i forrige innlegg, og det ble faktisk enda mer travelt enn jeg hadde trodd. Som regel har det vært rolig første halvtimen fordi folk går og kikker og plukker plagg da, men i dag gikk det i ett fra jeg lukket opp gitteret! Jeg ble derfor stående i kassa i fire timer før jeg fikk spist, så da var det plutselig ikke så lurt at jeg ikke hadde spist frokost før jobb, hehe… Jeg var ferdig klokka 14 da, så det var veldig deilig, og jeg har bare slappet av resten av dagen. Det blir nok en veldig tidlig kveld på meg, jeg merker at øyelokka mine er veldig tunge allerede. 

Håper dere har hatt en fin fredag ♥

16 kommentarer

Siste innlegg