TING KAN IKKE ALLTID GÅ ETTER PLANEN

Shit, for en blåtorsdag dette her ble, haha. I dag er det virkelig uvær ute, og det lynte og tordnet for en liten stund siden, så alt jeg vil er å ligge inne under teppet. Jeg har egentlig vært i godt humør i dag, men jeg skulle egentlig sittet med en ferdig innspilt video akkurat nå. Det gikk ikke etter planen i det hele tatt, for det var kjempedårlig lys pga uværet ute som gjør det litt mørkere enn til vanlig, og i tillegg ville kameraet absolutt ikke fokusere på meg under innspillingen? Jeg er så glad for at jeg prøvefilmer litt først for å se at det er riktig utsnitt osv, for uansett hvor lenge jeg satt foran kameraet ville det ikke fokusere på meg. Så da måtte jeg bare fint gi meg, og det var ikke gøy i det hele tatt. Jeg håper virkelig at jeg får spilt inn noe senere i uken. Skikkelig i-landsproblem dette her, men jeg ble i skikkelig dårlig humør av at det ikke ville fungere, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får vel starte på dagens rydding og pakking heller, og få tankene over på noe annet. I morgen skal jeg tidlig på jobb og det gleder jeg meg til! Det er Big Smile Day på Cubus som vil si at det er -30% på alle klær hele dagen, og -40% på alle klær før ordinær åpningstid, så det er jo en stor handledag hvor mange starter på julegavene. Vi skal åpne klokken 07.00 faktisk, og det var stor suksess i fjor, så det blir det nok i år også. Det varierer litt fra butikk til butikk når de åpner, men sjekker dere sosiale medier finner dere det nok ut. Litt gratis reklame for butikken jeg jobber i, hehe ♥

Håper dere har en fin dag ♥

13 kommentarer

Siste innlegg