RART Å TENKE PÅ

Det er jo ingen tvil om at denne tiden på året er vanskelig for “oss bloggere”, da det er så lite dagslys. Spesielt akkurat den tiden vi er inne nå, når det nettopp har begynt å bli tidlig mørkt og det er litt å venne seg til. Kameraet mitt er ikke rørt på noen dager, og det er nok en blanding av det at jeg har flytting på hjerna og at det blir så innmari tidlig mørkt. Derfor blir motivasjonen deretter også, men jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg altså, jeg liker ikke når det blir slik! 

Nå når vi har kjøpt oss leilighet (som jeg tydeligvis ikke kan få nevnt nok, haha), tenker jeg mye på hvor mye ting kan forandre seg på måneder og år. Det å ha kjøpt leilighet ser jeg virkelig på som en stor bragd, og det er noe jeg er så utrolig takknemlig for. Det er fortsatt ganske uvirkelig for meg, og denne uka går så utrolig sakte frem mot overtagelse på mandag! Vi har fått pakket ned en god del allerede, og det er så godt å få ryddet opp i tingene mine, det samler jo seg opp mye skrot gjennom årene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg så gjennom “På denne dagen” på Facebook i dag, som jeg gjør hver dag, kom det opp et blogginnlegg fra 2013 der jeg hadde skrevet en liten tekst som jeg er veldig fornøyd med. Jeg brukte den også i et innlegg for nøyaktig to år siden, der jeg vurderte hva jeg skulle gjøre med bloggingen. Nå når ting er i ferd med å forandre seg mye igjen, av den grunn at vi har kjøpt oss leilighet, tenkte jeg det var på sin plass å dele den nok en gang: 

“Jeg liker å tro at alt skjer for en grunn. Det er mening med alt som skjer, og jeg liker å tro at alt som skjer er for å føre oss til en vei som er mye bedre. Jeg hadde aldri sagt dette for ett år siden, men nå tror jeg dette, nettopp på grunn av alt som har skjedd. Hvis negative ting på veien fører til at vi blir lykkeligere med tiden, så er det vel verdt det? Det er jo sånn man burde tenke isåfall, om livet ser litt negativt ut. Ja, alt skjer for en grunn.”

Denne skrev jeg noen måneder etter en ganske sucky periode, og når jeg ser tilbake på det nå er jeg jo så takknemlig for at alt det skjedde. For hvis ikke hadde jeg ikke vært der jeg er den dag i dag. Og jeg håper det lille avsnittet kanskje kan hjelpe noen av dere også ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi snakkes i morgen, da skal jeg være tilbake med noen nye bilder for en gangs skyld! 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg