SELVFØLGELIG SKJEDDE DET NÅ

Hei, dere! Jeg har ikke så mye å komme med til bloggen i dag, jeg har nemlig vært i veldig dårlig form i dag, og begynner å bli forkjølet. Jeg håper virkelig dette er noe kortvarig, for jeg har ikke tid til dette nå. Er det ikke typisk at det skjer når man ikke har tid? Det er liksom så lite som har skjedd de siste ukene, og nå plutselig når det er to uker til vi overtar leilighet, da skal det skje. Det var sikkert ikke så lurt at jeg dro på trening i dag tidlig da, men jeg hadde så lyst og jeg hadde avtalt med Ingrid, så jeg ville ikke droppe det. Etter det måtte jeg dra og ordne nye vinterdekk til bilen min, jeg har vært så bekymret for å plutselig våkne opp til glatte veier eller snø, men nå er det i orden iallefall. Men nå skal jeg ta det med ro, og jeg får bare gjøre det samme i morgen også, så håper jeg virkelig det går over etter det. 

Det blir nok en del leilighetssnakk fremover, men jeg håper det er greit for dere og at dere liker å lese om det, det blir jo naturlig for meg å skrive om når det er så aktuelt i hverdagen min nå. Jeg ser en del på maling for tiden, da spesielt til soverommet. Jeg vil ha lyse vegger ellers i leiligheten, men på soverommet kunne jeg egentlig tenke meg en litt mørkere farge! Den jeg er mest nysgjerrig på er den oppe til høyre, Jotun sin Green Marble (alle på bildet er forresten fra Jotun), jeg syns den ser så fin ut! Men det er jo ufattelig mange farger der ute, så jeg tror jeg må ta meg en tur i butikken og se på de en dag, og så får vi bare prøve ut litt når vi overtar leiligheten. Det er jo ikke sikkert fargen er så fin til gulvet for eksempel. Men jeg er virkelig gira på en mørkere farge på soverommet, det tror jeg blir veldig behagelig. 

Håper dere har hatt en fin mandag ♥

16 kommentarer

Siste innlegg