FIRST THROWBACK OF THE YEAR

Det er så mye som har skjedd dette året, og siden det bare er litt over to måneder igjen av dette året (!!) tenkte jeg at jeg kunne begynne å se tilbake på året som har gått med ett throwback-innlegg i uken, hva tror dere om det? Får bare håper jeg husker det, hehe. 

Den første store hendelsen var faktisk at jeg startet å blogge igjen! Det var ett og et halvt år siden siste jeg hadde blogget, så jeg var ganske nervøs for å starte igjen, men det er definitivt det beste valget jeg har tatt i hele år. Det var en del av meg som manglet den tiden jeg ikke blogget. Heldigvis ble det tatt veldig godt imot at jeg startet å blogge igjen! Jeg er spesielt glad for det nå når jeg har så mye å se tilbake på. Bildene ovenfor var de første jeg tok til mitt lille “comeback”, da var det mildt sagt uvant å stå foran kameraet igjen. 

Nå sitter jeg uten følelse i halve ansiktet, jeg har nemlig vært hos tannlegen. Det var litt heftigere enn jeg hadde trodd å borre tre hull, men nå er jeg iallefall ferdig, og har bare ett lite igjen som jeg skal ta neste uke. Senere drar jeg hjem til familien, Kjetil er hjemme i helgen, og nå har jeg uansett ikke vært der på noen dager, så det blir koselig ♥

Ha en veldig fin fredag ♥

6 kommentarer

Siste innlegg