UKENS VIDEO!

God kveld dere ♥ Nå er jo det ganske sent på kvelden, men jeg følte for å stikke innom en liten tur før jeg legger meg. Det har jo skjedd veldig mye i dag så jeg har ikke rukket å skrive noe før nå! Tusen takk for alle gratulasjoner på leiligheten, det har ikke helt gått opp for meg enda at det skjer. Jeg var en tur på trening med fine Ingrid etter jeg publiserte det forrige innlegget, for jeg tenker å begynne på treningssenteret hun går på! Så det var jo veldig koselig, og slitsomt selvfølgelig, det ble en veldig bra økt! En stund etter jeg kom hjem kom Matias og svigerfamilien min hjem fra jobb, og da dro vi ut og spiste middag for å feire, og så spiste vi litt is når vi kom hjem. I kveld var jeg i byen og spiste burger med Caroline og Louise, så det ble på en måte en liten feiring der og, selv om dette var planlagt før vi hadde kjøpt leilighet, hehe. Så dette har vært en veldig fin dag, men nå er jeg helt utslitt etter alt som har skjedd, så nå blir det rett til sengs. 
 

Her er denne ukens video, jeg bestilte litt sminke fra Makeupmekka (ikke reklame), og testet den ut for første gang foran kameraet! Håper dere liker videoen, og så snakkes vi i morgen ♥

5 kommentarer

Siste innlegg