SOMETHING NEW FOR THE EARS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Øredobber herfra (adlink)

God kveld dere ♥ Jeg kom nettopp hjem fra en liten tur til byen med Caroline og Louise for å se på litt diverse til Halloween, og så satt vi en liten stund på kafé med noe godt å drikke. Jeg tenkte jeg måtte vise dere litt bedre disse øredobbene som jeg viste i innkjøpsvideoen min forrige uke, disse er så fine! Jeg har lenge sett etter noen “statement earrings” for det har jo virkelig vært i vinden, og jeg bruker for det meste enkle øredobber ellers, så da jeg fant disse på Nelly måtte jeg bare slå til! Jeg syns de var kjempefine og perfekt for å sprite opp et antrekk til spesielle anledninger. Det var uvant å ha noe tyngre på ørene da, men det er nok bare tilvenning tenker jeg. Gleder meg iallefall til å få brukt disse ♥

11 kommentarer

Siste innlegg